24 Eylül 2016

Tapulu Arazide Zor Kullanarak Yol Alma (Fotoğraflarla) /Bekir Akkaya

           Alttaki resimde görüldüğü üzre Ordu Büyükşehir Belediyesi Fizme - İslamdağ arasında 13 km'lik bir yol çalışması için başlatıyor...Yol bu alkışlamamak mümkün değil. Ancak çalışma esnasında kimseyi mağdur etmemek üzere. Zaten büyüşşehir de sabır ve anlayışınız için teşekkür ederiz diyor. 
              İşte bu yolun ilk başladığı yerde iki hastamın olduğu evin suyu kesiliyor...Borular da kesiliyor...Ben de bunun üzerine ilgilileri arıyorum ve durumu anlatıyorum. Ne muhtarı ne de şirket yetkililerine bir şey anlatmak mümkün değil. 
                 Daha sonra  Kumru OSKİ devreye giriyor...Bana gerekeni yapacaklarını ancak yolun kısa zamanda biteceğini daha iyi bir şekilde suyu bağlayacaklarını söylüyorlar ve ben "tamam" diyorum. ve Kumru OSKİ gerekli yardımı yapıyorlar...Ancak bir kaç gün beklememi ifade ediyorlar...Ben de tamam diyorum...
              Bunun üzerine ben komşumuz Hayrı Deniz'den yardım alarak geçici olarak getirdiğim boruları uzun çalışmamızdan sonra eve suyu getiriyorum.
                Çalışma esnasında kepçeyi süren kepçeci ve kamyon şoförüne "daha dikkatli olmalarını" söylemem üzerine kepçeden inerek bana saldırıyorlar.
Ardından da şirketin şefi olduğunu söyledikleri birini oraya çağırıyorlar...Ardından da tüm Fizmeliler toplanıyor...Şirket yetkileri ile birlikte güya beni oradan uzaklaştırmaya çalışıyorlar. Aynı anda da şirket şefi olduğunu söyleyen biri bana söğdü ve yolu kesti diyerek Kumru jANDARMA kARAKOLUNA beni telefonla şikayet ediyor. Sonra da ben ifade için  jandarma karakoluna gidiyorum ..Adamlar iftira atıyorlar, şikayet ediyorlar , sonra da şikayetlerini geri alıyorlar...Ben de zaten şikayet etmiyorum...
BİRİNCİ NOKTA BELİRLENİYOR...



Yol çalışması buradan başlıyor...Ve bizim su da burada kesiliyor....Ama bağlanmıyor...


Kız kardeşimle kesilen boruları bulmaya çalışıyoruz...Şirket kestiği suyu bağlamıyor...Fizme muhtarı da bu durumu alkışlıyor....

Suyumuzu kesenlerden sonuç alamayınca arabamla boruyu getiriyor ve arabamı Fizme yolu girişine viraja park ediyorum...

Borumuzu Hayri kardeşim bağlayarak , büzden geçirdi...



Bu beyefendiler ben boru bağlarken üstüme toprak atmaktan çekinmediler...Ben tepki gösterince de inerek bana saldırdılar...





Hayri Kardeşim yukarıdan su borumuzu taşımaya çalışıyor...Arabam kenarda...

Arabamı park ettiğim yer ve borular...

Borular ve arabamın park ettiğim yer


Hayri kardeşim boruyu bağlamaya çalışıyor...Şirket yetkilileri boruları kesmiş ve bana zayiat vermişlerdi..











Hayrı kardeşim yine başka bir kesilen boruyu onarmaya çalışıyor...


Hayri kardeşim boruyu bağlamaya çalışıyor....
 KENDİ ÖZEL SUYUMUZU KESEN ŞİRKET YETKİLİLERİNİ VE BANA İFTİRA ATARAK KUMRU JANDARMA KARAKOLUNA ŞİKAYET EDEN ŞİRKET YETKİLİLERİNİ ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNE İNTERNETTEN ŞİKAYET ETTİM...aNCAK HİÇ BİR CEVAP ALAMADIM...ŞİKAYET DİLEKÇEMİ BURAYA KOYUYORUM....




İLGİNÇTİR Kİ GİRİŞTE YOL YAPIYORUZ DİYE SU BORULARIMI KESENLERİN VE ARDINDAN BANA İFTİRA ATARAK JANDARMAYA BENİ ŞİKAYET EDENLERİN  ÖNÜNE  200 METRE İLERDE TAPUSU OLAN TARLAM VE YOL KENARINDA SIRMA DEDİĞİMİZ KEFİN ÜSTÜNDE 45 ADET KAVAK AĞACI VE DİĞER AĞAÇLAR ÇIKTI...İŞTE ŞİMDİ BEN KANUN NEYİ GEREKTİRİYOR SA ONU YAPACAĞIM..KESİNLİKLE KANUNİ BİR DURUM YOKSA Kİ YOK, TAPULU YERİMDEN YOL VERMİYECEĞİM....EN UFAK BİR AĞAÇ KESİLMESİNDE YA DA TAPULU ARAZİYE MÜDAHALE DURUMUNDA MAHKEMEYE BAŞVURACAĞIM....
İŞTE İLGİLİ TAPULU TARLAM VE YOLUN KENARI....

DİKKAT EDİLİRSE BANA AİT OLAN YERE VE BİZİM TARLADAN SONRAKİ TARLALARDA YOL GENİŞLEMESİ YAPILMIŞ...BİZİM TARLAYA GELİNCE TARLAMIZA DOKUNULMAMIŞ...

AŞAĞIDA ÇEKTİĞİM FOTOĞRAFLARDA ÖZELLİKLE TAPULU YERİMİZDE BİZZAT KENDİMİN VE KARDEŞİMİN 45 YIL ÖNCE DİKTİĞİ AĞAÇLARI ÇEKTİM...BU AĞAÇLAR TARLAMIZIN KENARINA 45 YA DA 50 YIL ÖNCE DİKİLDE HEPSİ DE TAPULU TARLAMIZDA....İŞTE İLGİLİ FOTOĞRAFLAR....
























































YUKARIDAKİ ÇEŞMEYİ KUMRU ESNAFLARINDAN REMZİ KINALI YILLAR ÖNCE YAPMIŞTI...TAM BİZİM TARLANIN KENARINDA İDİ...ŞİMDİ ANLADIĞIM KADARIYLA ÖLÇÜM YAPILIRKEN BU ÇEŞME YOLA KONULMUŞ...BİZ DE İTİRAZ ETMEMİŞİZ...HAYIRLISI OLSUN...

FİZME MUHTARI BENİ ARADI...YOLUN MESAFESİNİ TAPUCULARA ÖÇTÜRECEKLERİNİ BENİM DE BULUNMAMI İSTEDİ BEN DE TAMAM DEDİM...KUMRU BELEDİYESİNDEN OSMAN ÇAVUŞLA BİRLİKTE İKİ BELEDİYE GÖREVLİSİ RESMİ BİR ARAÇLA GELDİLER...TABU MEMURLARI ŞİRKET ELEMANININ VE KUMRU BELEDİYESİ YETKİLİLERİNİN HAZIR  OLDUĞU ANDA ÖLÇÜM YAPTILAR. TARLAMIZLA YOLUN ARASINDA ÜÇ NOKTAYI İŞARETLEYEREK İP ÇEKİLECEK VE İPİN ÜSTÜNDEKİ ARAZİNİN BENİM TAPULU YERİM OLDUĞUNU SÖYLEDİLER...KIRMIZIYA BOYADIKLARI KAZIKLARI HEPİNİZ ŞAHİT OLSUN DİYEREK ÇAKTILAR...KUMRU BELEDİYE YETKİLİSİ KESİNLİKLE BU AĞAÇLARA DOKUNMAYIN DİYEREK ŞİRKET YETKİLİSİNİ UYARDI...ANCAK ŞİRKET YETKİLİSİ AĞAÇLARI KESECEĞİNİ İFADE EDEREK OSMAN ÇAVUŞA TEPKİ GÖSTERDİ...YIKARSA BİZ DE MAHKEMEDE GÖRÜŞÜRÜZ...İŞTE TAPUCULARIN YOLU RESMİ OLARAK BELİRLEDİĞİ ANLAR....İŞTE İLGİLİ FOTOĞRAFLAR....




İŞTE BİRİNCİ KAZIK

KAZIĞIN ÇAKILDIĞI YER

KAZIĞIN ÇAKILDIĞI YER...BU DURUMDA YOL DİYE HİÇ BİR AĞAÇ KESİLEMEZ...İŞTE KAZIK ÇAKILIYOR...

VE İLK KAZIK ÇAKILDI


İKİNCİ NOKTA VE İKİNCİ KAZIK YANİ NOKTA

İKİNCİ KAZIĞIN OLDUĞU YER...BİRİNCİ KAZIKLA İKİNCİ KAZIK ARASINDA TOPLAM 25 ADET AĞAÇ MEVCUT...KAVAK AĞAÇLARIN DA BULUNDUĞU BU ALANDA HİÇ BİR AĞAÇ YOLDA DEĞİL VE KESİLEMEZ....

İKİNCİ NOKTANIN BELİRLENMESİ YANİ İKİNCİ BOYALI KAZIK...

İKİNCİ NOKTA BELİRLENDİ


İŞTE ÖLÇÜM YAPAN RESMİ ARAÇ

İKİNCİ NOKTANIN BELİRLENMESİ..BU NOKTA TARLANIN TAM ORTA NOKTASI...VE İKİNCİ BOYALI KAZIK DA ÇAKILDI VE YOLUN MESAFESİ BELİRLENDİ...


ÖLÇÜM YAPILIYOR....

VE ÜÇÜNCÜ NOKTANIN BELİRLENMESİ...


ÜÇÜNCÜ NOKTANIN BELİRLENMESİ VE REMZİ KINALININ HAYIR OLARAK YAPTIĞI ÇEŞME YOLDA BÜYÜK İHTİMAL YIKILACAK BELKİ DE YIKILMAYACAK...BİZİM SUYUMUZUN KAYNAĞI DA BURADA...

İŞTE ÜÇÜNCÜ NOKTA

ÜÇÜNCÜ NOKTANIN BELİRLENMESİ

VE ÜÇÜNCÜ NOKTA TAMAM

GÖREVLİNİN ELİNDEKİ RESMİ EVRAKI MÜSADE İSTEYEREK ÇEKTİM...

GÖREVLİNİN ELİNDEKİ RESMİ BELGE...ÖLÇÜM DE BUNA GÖRE YAPILDI HERHALDE...



İŞTE BİRİNCİ NOKTA...BİRİNCİ KAZIK...VE KARŞIDA İKİNCİ NOKTA RAHAT BİR ŞEKİLDE GÖRÜLEBİLİYOR...




GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ BİRİNCİ KAZIKLA İKNCİ KAZIK ARASINDA 25 ADET AĞACIN HİÇ BİRİSİ YOLDA BULUNMAMAKTA VE TAPULU ARAZİMİZDE BULUNMAKTADIR.




İKİNCİ NOKTA VE İKİNCİ KAZIK


VE İKNCİ KAZIĞI ÇAKILMASI...

SON SÖZ:::
BU RESMİ ÖLÇÜM DIŞINDA TARLAYA YA DA AĞAÇLARA BENİM İZNİM DIŞINDA MÜDAHALE OLDUĞU TAKDİRDE MAHKEME BAŞVURULACAKTIR...BEKİR AKKAYA/KUMRU/EYLÜL 2016

**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...